Tuesday, November 9, 2010

gua cuak.lu orang cuak tak?

sejak akhir-akhir ni ade la 5-6 orang member gua dapat surat perpisahan dari en.P.beliau sudah buat hal.kalau gua cakap gua tak cuak memang gua tipu la.sumpah gua cuak!

untuk pengetahuan lu orang, gua ni dah bersama en.P selama 5 tahun.setia tak gua? mane boleh tinggal suka-suka.en.P ni kaya kot! en.P dah banyak support gua.belanja gua makan,minum,rokok,komputer pun beliau support gua cakap lu.kalau lu orang jadi gua, lu orang nak tinggalkan en.P? sudah tentu tidak!

sepanjang gua bersama en.P, dah banyak aktiviti gua buat bersama beliau.en.P dah banyak bagi gua sijil sebagai tanda penghargaan bersama beliau.tapi..semua sijil gua ilang beb! bodoh tak gua? ok.tu mungkin salah gua.gua cuai.tanpa sijil-sijil tu macam mane gua nak cari makan.

pesanan untuk en.P: macam mane gua nak bersama orang lain kalau sijil-sijil gua ilang.gua berharap kat lu je ni.tolong bagi peluang gua nak bersama lu lagi 10 tahun.please! please! please!

*****

walau apa pun keputusan en.P, gua terima dengan hati yang terbuka.mungkin semua ni ada hikmah yang gua sendiri pun tak tahu.hidup mesti mau ceria. =)

Ya Allah Ya Tuhanku, kau permudahkan urusanku di dunia dan di akhirat nanti. Amin.

No comments: