Thursday, December 30, 2010

gua sayang bella si gadis urban!

tadi Bon Jovi call gua..

Bon Jovi: babiii!

gua: lu pehal?

Bon Jovi: semalam besday lu! cibaii buat senyap! fakkk!

gua: HAHAHAHAHA!

Bon Jovi: kat fesbuk pun takde lu punya besday!

gua: gua kan low profile.keh3!

*****

semalam besday gua. gua ni jenis tak bising pasal besday.dekat fesbuk durjana pun gua tak letak.bagi gua besday simpan sorang-sorang sudey.nak kecoh buat apa.kalau dapat iPhone4 boleh gak gua nak kecoh-kecoh.dan dalam masa 22 tahun jugak gua tak pernah di'suprise'kan oleh masyarakat sekeliling gua.

*****

tadi gua satu family pegi amek Hj Bahari kat LCCT.beliau baru sampai dari Miri.cuti 4 hari.en.P ni takdelah kedek sangat rupanya.balik dari LCCT, Hj Bahari ajak makan kat Dengkil.nama restoran 'Sri Pulau'.nasi goreng ikan masin die sumpah torr!

mase tu kedai tengah pasang game liverpool dengan spurs.liverpool kena 2-1.game lama.gua tengok liverpool main macam malaysia.superb! memang gua layan.kerusi gua membelakangkan tv.jadi gua terpaksa pusingkan kerusi.kira posisi gua sekarang membelakangkan meja.

tengah gua syok layan game, adik gua cuit gua.gua pusing, gua nampak sesuatu.sebiji kek secret recipe dihiasi 22 biji lilin.ada tulisan atas kek.

"awesome statement: 
malaysia won AFF Suzuki Cup one day before my birthday."

terus gua tarik nafas.tunduk muka.lap-lap sket.bila emosi gua da stabil baru gua angkat muka.kah3! terharu beb! pandai sial adik gua main perasaan.

p/s: gua ada adik nama Bella.lu orang ada ke?

4 comments:

Bella said...

saya ada abang nama zahid. awak ada?

;)

orang kecil said...

saya ada kawan nama bella.
saya ada pak cik nama kordi.
korang ada?

Bella said...

saya ada abang nama zahid.
saya ada kawan nama nabilah.
saya ada pak cik nama kordi.

korang? apa pun tak ada.

;)

mr zahid said...

saya ada nabilah-nabilah.
korang ada?