Thursday, December 2, 2010

orang kaya.apa ada hal?

dulu gua tak pernah terfikir nak main sukan ni.sebab apa? ini sukan orang kaya!

dan untuk pengetahuan lu orang jugak, gua ni kurang tinggi.bukan pendek.orang cakap, untuk orang macam gua ni memang susah nak main sukan macam ni.orang cakap la bukan gua yang cakap.

untuk membuktikan semua itu adalah karut, gua mula berjinak-jinak dengan sukan ni.

hasilnya....

+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+



ni sifu utama gua.beliau yang hasut gua maen mende alah ni.beliau sanggup payung gua.macam ni la sifu yang disayangi.


assistant kepada sifu gua.mamat ni gaya main sumpah cun! gua rasa mamat ni kene pakai pembaris masa main kot.baru bola boleh pergi lurus.


haaa.lu orang jangan main-main.tiger woods main macam gua.gaya sumpah sama! cuma posisi bola je tak berapa nak betul.hehe.


gua ade anak murid.mamat ni anak murid gua.walaupun gua baru dalam bidang ni, tapi dah ada orang nak bertapa dengan gua.kira gua ni boleh tahan hebat la.tapi mamat ni cepat belajar.gua rasa sebab badan mamat ni 'ngam' dengan kayu kot.

p/s: gua takdela rendah sangat kan?

No comments: