Sunday, April 24, 2011

entri buat lu.

gua ada member.member gua ni pelik.lain macam punya pelik.sumpah pelik!

*****

beliau: orang laki suka tengok bola.tapi apa yang lu orang belajar dari sukan bola?

gua: teamwork..skill..disiplin..bla bla bla..

beliau: semua orang laki yang gua tanya jawab macam tu.lu orang tak ada jawapan lain ke? lu tau apa yang gua boleh belajar dari menatang tu?

gua: apa?

beliau: bila gua tengok bola tu bulat, gua akan ingat bumi, dunia.goal post tu ibarat penamat hidup.i mean akhirat.lu orang akan bawak dan jaga bola tu sampai goal post and then lu orang skor.means that lu orang akan jaga amalan lu orang atas muka bumi ni untuk akhirat.

gua: style!

*****

tapi gua tak kisah.pelik lu jenis pelik yang gua boleh handle lagi.keh3.

p/s: yes, men are complicated but women are more complicated.

1 comment:

NA said...

ish...ish..sape la kwn lu nih?aki ke perempuan.haish.freak habis.hahaha