Thursday, August 11, 2011

colours of life!

tetettt..tetettt...

"salam. sukacita dimaklumkan PIBG SM Ibn Khaldun menganjurkan 
program berbuka puasa pada 14/8/11 di dewan terbuka SMIK. 
tuan-puan dikehendaki membawa makanan (bihun goreng)."

sms Hj Bahari pukul 8 pagi tadi.

*****

so, dengan rasminya minggu depan gua ada 2 jemputan berbuka puasa.
satu kat sekolah menengah setia budi, gombak.
satu kat sekolah menengah ibn khaldun, shah alam.
yang kat gombak konpem gua pegi sebab gua bawa diri je.
yang menjadi masalah, buka puasa kat shah alam.
celah mana gua nak cari bihun goreng??
takkan gua kena masak??

baik gua buat berbuka kat rumah je bihun goreng tu.
boleh gak jimat duit minyak.
yedak?


p/s: siapa cakap jadi abang tak seronok? dapat makan free kot!


*****


"esok saya balik! esok nak bukak 'mekdi' boleh? *wink2 :D"

p/s: ni satu hal. sms kakcik gua ni macam mana pulak gua nak handle? 

2 comments:

Bella said...

dude, it's "colourful life". else it becomes "colours of life".

sincerely,
grammar nazi.

en.wonderwall said...

siyes aaaa?? hahahahaha! k2..dah tuka!